В ресторан "Karadeniz" требуются официанты или официантки!
Обязанности: Вежливоe, профессиональноe и гибкоe обслуживание посетителей ресторана; Cервировка стола, встреча гостей, приём заказов, помощь в выборе, подача готовых блюд и напитков в соответствии с установленными стандартами; Контроль своевременности приготовления и товарного вида блюда перед подачей гостю; Содержание рабочего места и формы в чистоте.
Требования: Активность, амбициозность, коммуникабельность; Опыт работы желателен; Готовность к обучению и развитию; Готовность к полной занятости.
Условия: Официальное трудоустройство согласно ТК РУз; Работа в дружном коллективе; График работы: 6/1; Условия: Официальное трудоустройство согласно ТК РУз; Работа в дружном коллективе; График работы: 6/1; Заработная плата от 1 600 000 сум в месяц (фиксированная ставка+чаевые+ежемесячные бонусы); Питание и дресс-код предоставляется; Реальная возможность карьерного роста.
Локация ресторана:Яккасарайский район, Шота Руставели 69, Ориентир: Кафе Фрегат.
"Karadeniz" restoraniga ofitsiant yoki ofitsiantlar ishga qabul qilinadi!
Talablar: Restoranga tashrif buyuruvchilar uchun muloyim, professional va moslashuvchan xizmat ko'rsatish; Dasturxon tuzish, mehmonlarni kutib olish, buyurtmalarni qabul qilish, belgilangan standartlarga muvofiq tayyor ovqat va ichimliklar tanlashda, xizmat ko‘rsatishda yordam berish; Mehmonga xizmat qilishdan oldin taomning o'z vaqtida tayyorlanishi va taqdim etilishini nazorat qilish; Ish joyini va kiyim-kechaklarni toza saqlash.
Talablar: Faollik, ambitsiya, xushmuomalalik; Ish tajribasiga ega bo'lsa ma'qullanadi; O'rganish va rivojlanishga tayyorlik; To'liq ish vaqtliga tayyorlik.
Shartlar: O‘zb. Resp.i Mehnat kodeksiga muvofiq rasmiy ishga joylashish; Do'stona jamoada ishlash; Ish tartibi: 6/1; Oyiga 1 600 000 so'mdan ish haqi (bitta tarif + choy puli + oylik bonuslar); Ovqatlanish va kiyinish qoidalari taqdim etiladi; Ishda yuqoriga ko'tarilish imkoniyatini beradi.
Restoranning joylashgan joyi: Yakkasaroy tumani, Shota Rustaveli 69, Frigat kafesi.
Iroda