Ofis menejerining funktsional majburiyatlari Ofis menejeri/kassir quyidagilarni bilishi kerak: 1. Word, Excel, Power Point kompyuter dasturlari a'lo darajada, Photoshop (asosiy bilimlar), shuningdek, ijtimoiy tarmoqlarda (Facebook, Telegram va boshqalar) ishlash malakalari. 2. O'zbek va rus tillarini yaxshi darajada bilish, ingliz tilini bilish talab etiladi
Ofis menejeri quyidagilarni bajarishi kerak: 1. Telefon qo'ng'iroqlariga javob bering va mehmonlarni qabul qiling (choy, qahva, shirinliklar) 2. Direktor ko'rsatmasi bo'yicha kerakli hujjatlarni skanerlang 3. To'lov varaqlarini tayyorlang va ularni bankka olib boring 4. Ishonchnomalar, bajarilgan ishlar dalolatnomalari va schyot-fakturalarni tayyorlang 5. Xatlar, to'lovlar va ishonchnomalarni ro'yxatdan o'tkazish 6. Ofis jihozlariga texnik xizmat ko'rsatish (kartrijlarni to'ldirish, kompyuterni ta'mirlash) 7. Kantselyariya va boshqa ofis buyumlarini sotib olish. 8. Ofis uchun oziq-ovqat sotib olish (qahva, shakar va boshqalar). 9. Kompaniya xodimlari uchun avia va temir yo'l chiptalarini sotib olish, mehmonxonalarni bron qilish; 10. Bankdan pul olish va uni xodimlar va maslahatchilarga tarqatish 11. Bajarilgan ishlar bo'yicha kun oxiridagi kundalik hisobot 12. Ofisga g'amxo'rlik qiling 13. Direktorning kompaniya faoliyati bilan bog'liq har qanday vazifalari
Sardor Ismoilov